Tālrunis: +371 67 887 777
E-MAIL: info@esteria.eu

Nozares risinājumi

Mobilā mārketinga izmantošanas mērķi nozares risinājumos ir sekojošie: jaunu klientu piesaiste, zīmola vai produkta popularizēšana, esošo klientu lojalitātes palielināšanai.

Tomēr katrā nozarē mobilā mārketinga pakalpojumu pielietošanai ir sava specifika. Galvenās iespējas ir:

  • Klientu informēšana par akcijām, izpārdošanām un speciālajām cenām
  • Darbs ar klienta kartes īpašniekiem
  • Paziņošana par parādiem, atgādinājums par apmaksu
  • Apsveikums dzimšanas dienā, vārdadienā un citos svētkos
  • Sūdzību, atsauksmju, komentāru pieņemšana no klientiem ar SMS palīdzību
  • Paziņojums par preces piegādi
  • Uzņēmuma klientu datu bāzes izveide.

Piedāvājam iepazīties ar dažiem piemēriem. Gadījumā, ja Jums rodas jautājumi, sazināties ar mūsu darbiniekiem, viņi vienmēr labprāt atbildēs uz Jūsu jautājumiem!


1
Vairumtirdzniecība

Pēdējā laikā konkurence tirdzniecības jomā ir ievērojami pieaugusi, bet vairums klientu sākuši rūpīgāk plānot savus izdevumus. Bieži vien tikai atlaide vairs nav tik efektīva, kā tas bija agrāk.

Lasīt tālāk
2
Apdrošināšana un finanses

Sakarā ar konkurences sasastišānos finanšu un apdrošināšanas jomā, mobilā mārketinga pakalpojumi var kļūt par papildus argumentu klientam, lai izvēlētos tieši Jūsu piedāvājumu. Jūs varat pilnveidot piedāvāto pakalpojumu līmeni un panākt klientu lojalitātes pieaugumu!

Lasīt tālāk
3
Kabeļtelevīzija operatori un interneta provaideri

SMS izziņošanas izmantošana var ievērojami samazināt Jūsu izdevumus, kā arī vienkāršot rēķinu iesniegšanas procedūru, saņemto apmaksu kontroli, darbu ar parādniekiem. Ar mobilo mārketingu Jūs varēsiet paaugstināt piedāvātā servisa līmeni un panākt klientu lojalitātes palielināšanos!

Lasīt tālāk
4
Mārketinga un reklāmas aģentūras

Piedāvājam plašu SMS pakalpojumu klāstu reklāmas un mārketinga aģentūrām (SMS izsūtīšana, SMS saņemšana no abonentiem, reģistrāciju saņemšana loterijā utt.).

Lielākajai mūsu risinājumu daļai ir „partnera” tipa piekļuve, kas ļaus strādāt ar visiem klientiem centralizēti, kā arī nodrošināt Jūsu klientiem augstu pakalpojuma līmeni.

5
Ceļojumi un tūrisms

Kā zināms, lielāko ienākumu daļu kompānijām veido pastāvīgie klienti, kuriem nepieciešama īpaša uzmanība un attieksme. Apmierināts klients vienmēr sniegs labas atsauksmes par Jūsu kompāniju un, iespējams, atvedīs jaunus klientus!

Lasīt tālāk
6
Autoservisiem un autosaloniem

Noturēt esošo klientu parasti ir krietni vienkāršāk, nekā piesaistīt jaunu. Šajā jautājumā īpaša uzmanība un individuāla pieeja spēlē īpašu lomu. Ar mobilā mārketinga pakalpojumiem Jūs varat savlaicīgi atgādināt klientam par sevi, kā arī izrādīt rūpes par viņu, savlaicīgi piedāvājot vienu no saviem pakalpojumiem.

Lasīt tālāk
7
Izklaide, sabiedriskā ēdināšana, atpūta

Augošas konkurences un izvēles nepieciešamības apstākļos mobilā mārketinga pakalpojumi var kļūt par instrumentu klienta piesaistīšanai tieši Jūsu iestādei!

Lasīt tālāk
8
Namu pārvaldēm

Informācijas tehnoloģiju plašās attīstības laikā daudziem klientiem ir žēl tērēt laiku dažādu skaitītāju rādījumu kvīšu aizpildīšanai un to nogādāšanai namu pārvalžu filiālēs. Manuālai datu apstrādei nepieciešams ilgs laiks un resursi.

Lasīt tālāk
9
Visparīgi risinājumi

Izmantojot mobilā mārketinga pakalpojumus, Jūs varat pilnveidot piedāvātā servisa līmeni un kvalitāti, ieviest jaunus pakalpojumus un panākt klienta lojalitātes palielināšanos. Tas radīs Jūsu uzņēmumam priekšrocības citu konkurentu starpā.

Lasīt tālāk

Abonēšana

Pakalpojumi, balstīti uz ABONEŠANAS SMS modeļa, ļauj Jums organizēt samaksu par pakalpojumu ar periodisku tarifikāciju un ievērojami palielināt Jūsu ieņēmumus! Abonējot pakalpojumu, klientam tiek automātiski noņemta nauda un pagarināts pasūtītais pakalpojums


 
eXTReMe Tracker