Tālrunis: +371 67887000
E-MAIL: info@esteria.lv

Projektu piemēri

Pamatojoties uz nodrošinātajiem pakalpojumiem, mēs un mūsu klienti izstrādājām daudz dažādu projektu vairākās jomās.

Projektu piemēri ar Maksas SMS, SMS izsūtīšanas, mobilā mārketinga pakalpojumu izmantošanu, kā arī risinājumu piemēri, kas izveidoti, pamatojoties uz SMS pieņemšanu, nosūtīšanu un maršrutizāciju.


1
Loterijas dalībnieku reģistrācija ar SMS

Loterijas dalībniekus ir iespējams reģistrēt ne tikai Jūsu mājas lapā vai tirdzniecības punktā, bet arī ar SMS nosūtīšanu.

Lasīt tālāk
2
Papildus pakalpojumi sludinājumu mājas lapā

Pēc sludinājuma iesniegšanas mājas lapā abonents var veikt dažādas darbības:

  • Izcelt savu sludinājumu trekndrukā
  • Pārvietot uz  VIP sadaļu
  • Pacelt pašā augšā - saraksta sākumā
  • Pagarināt publikācijas laiku

Lai to paveiktu, abonents nosūta SMS, norādot pakalpojuma nosaukumu un sludinājuma unikālo kodu, piemēram, BOLD 1456, kur BOLD ir pakalpojuma nosaukums, bet
1456 - iesniegtā sludinājuma identifikators. Pateicoties Esteria SMS Gateway un klienta sistēmas mijiedarbībai, viss darbojas momentāli, bez operatora līdzdalības.

3
Pakalpojumu apmaksa mājas lapā vai portālā

Izklaides portāls piedāvā saviem klientiem plašu papildus pakalpojumu klāstu. Ja klients vēlas, viņš var reģistrēties un izveidot sev personīgu kontu (akkauntu).

Lai apstiprinātu reģistrāciju un sava tālruņa numuru, klients nosūta maksas SMS ar noteiktu kodu uz īso numuru.

Lasīt tālāk
4
Spēļu valūtas un artefaktu iegāde

Ar maksas SMS nosūtīšanu abonents iegādājas spēļu valūtu vai spēļu artefaktus dažu sekunžu laikā, pat neatslēdzoties no spēles.

Lasīt tālāk
5
Paroļu nosūtīšana ar SMS piekļuves iegušanai objektam

Izmantojot SMS risinājumus, klients realizēja datu apmaiņu starp saviem darbiniekiem, dažām uzņēmuma iekšējām sistēmām un attālinātiem objektiem.

Lasīt tālāk
6
Piekļuve slēgtajam kontentam mājas lapā

Ziņu aģentūras mājas lapā ir daudz informatīvo materiālu: raksti, ziņas, autorstāsti, pētījumi, analītiskie raksti utt.

Interesantākiem un unikālajiem materiāliem publiskā piekļuve var tikt liegta.

Lasīt tālāk
7
Sludinājumu pieņemšana laikrakstā ar SMS

Reģionālajā laikrakstā pievienota iespēja pieņemt sludinājumus ar SMS: pateicoties tam, ka SMS var tikt izveidota gan krieviski, gan latviski, un nav noteikti teksta garuma ierobežojumi, kompānijas vadība ieviesa šo pakalpojumu, tāpat kā aizpildīto kuponu apstrādi.

Tagad laikraksta lasītājs var iesniegt sludinājumu par atradumu vai zaudējumu neizejot no mājas un pat neieejot internetā, vien nosūtot SMS no sava tālruņa.

8
Online TV-čats un balsošana par klipiem

Ar maksas SMS klients realizēja interaktīvu sazināšanos ar saviem skatītājiem un balsu pieņemšanu par klipiem, lai veidotu playlist'i reālā laika režīmā un saņemtu ziņojumus TV-čatā.

Lasīt tālāk
9
Rīta radio ētera veidošana, izmantojot SMS

Radiostacijas klausītāji un TV kanāla skatītāji rīta ētera laikā nosūta SMS ar dažādu informāciju. Pārraides vadītājs reizi 10-15 minūtēs apkopo saņemtos datus un uzdod jautājumus viesim vai ziņo par saņemto informāciju skatītājiem un klausītājiem.

Lasīt tālāk
10
Piekļuve video kontentam "pieaugušo" portālā

Klientam izklaides portālā ir publicēts liels video kontenta (ierakstu) skaits, piekļuve kuram ir slēgta pēc noklusēšanas.

Lai noskatītos izvēlēto ierakstu, abonents ieiet norādītajā saitē, kur redz ieraksta aprakstu un tā pirmās 15 sekundes.

Lasīt tālāk
11
Atbilžu saņemšana no konkursa dalībniekiem

Portālā vai žurnālā tiek publicēti noteikumi konkursam, kurā var piedalīties visi, kas to vēlas. Nepieciešams pareizi atbildēt uz dažiem jautājumiem un iegūto simbolu kombināciju nosūtīt SMS tekstā uz īso numuru.

Klienta sistēma apstrādā saņemto SMS-pieprasījumu, nosaka atbilžu pareizību un saglabā dalībniekus, kas pareizi ir atbildējuši uz jautājumiem.

Viņu starpā tiek rīkota balvu izloze. Operatora dalība ir nepieciešama tikai konkursa uzvarētāja noteikšanai.

12
Informēšana par pasūtījuma statusu interneta veikalā

Ar SMS pakalpojumu izmantošanu iespējams nodrošināt kvalitatīvāku apkalpošanu, izcelties konkurentu starpā un izrādīt lojalitāti saviem klientiem.

Klienta informēšana par pasūtījuma statusu, īsziņa par jaunu preci vai pakalpojumu var palīdzēt noturēt klientu, neraugoties uz augsto konkurences līmeni tirdzniecības jomā.

Lasīt tālāk
13
Skaitītāju rādījumu pieņemšana, patēriņa aprēķins

Namu pārvalde automatizēja aukstā un karstā ūdens skaitītāju rādījumu pieņemšanas procesu un patēriņa aprēķinu.

Klients samazināja operatoru skaitu, ievērojami samazinājās kļūdas pie datu pieņemšanas un apstrādes.

Lasīt tālāk
14
Ražošanas iekārtu vadība ar SMS

Vadības dators SMS tekstā nosūta komandas ražošanas iekārtām. Šīs komandas vada darbgaldu un mašīnu darbu.

Ražošanas iekārtas atbild uz pieprasījumiem par pasūtījuma/operācijas statusu ar datiem, kas tiek apkopoti uzņēmuma ERP sistēmā.

Lasīt tālāk

Abonēšana

Pakalpojumi, balstīti uz ABONEŠANAS SMS modeļa, ļauj Jums organizēt samaksu par pakalpojumu ar periodisku tarifikāciju un ievērojami palielināt Jūsu ieņēmumus! Abonējot pakalpojumu, klientam tiek automātiski noņemta nauda un pagarināts pasūtītais pakalpojums


 
eXTReMe Tracker